Ohjelmani: Photari Cs2
Alkuperäinen sivu: http://www.greycobra.com/tutorial/Animated_Text_Sand_Effect/1/
Eli alotetaas:
1. Tee uusi pohja, värillä ei ole väliä mutta se ei saa olla yksivärinen

2. Tee siihen teksti, en ole varma toimiiko kaikki fontit, mutta itse käytin perinteistä ja varmaa Arial Blackia.
kirjoita teksti isolla ja käytä värinä: #C8A724
3. Sitten laita tekstiin seuraavat Blending modet:
Bevel and Emboss:

Gradient Overlay:

Drop Shadow:

Stroke:

4. Nyt sinulla pitäisi olla jotain tähän suuntaan:

5. Menkäämme vielä Blending options:eihin, siirtämään tätä palkkia:

kopioimme layerin ja siirrämme sitä 25 oikealle, kopioimme jälleen ja siirrämme taas 25 oikealle niin kauan että säädin on aivan oikealla. silloin sinulla on noin 10 layeria.
6. Avaa kuva Imagereadyn (CTRL+SHIFT+M)
7. Sitten sinun tulee päättää haluatko että nouseeko teksti hiekasta vai katoaako se sinne. minä valitsin katoavan.
8. Seuraavaksi vain pistetään jokainen layeri näkymään omaan frameensa ja tweenataan. Opacityn kanssa saattaa joutua pelleilemään jollei liikkeestä muuten tule sulavaa tai muuta vastaavaa.
Ja valmis lopputulos:

Itselläni tuo ei kovin hyvin onnistunut, mutta toivottavasti saitte tästä uusia ideoita sigeihinne ja ym. ja toivottavasti onnistutte paremmin

aivan liian nopeest tehty ja muutenkin huonost selitetty ja huono lopputulos. ainakin mulla
) Rispektit kaikille oppaiden tekijöille/suomentajille laatuun/määrään katsomatta, mutta muistakaa (intin käyneille tuttu):